Επικοινωνήστε μαζί μας

Δευτέρα – Σάββατο: 08:00-22:00 CEST

Κυριακή: 12:00-20:00 CEST

Επικοινωνία: [email protected]

Τεχνική υποστήριξη: [email protected]

people

Συχνές Ερωτήσεις

  • +
    Τι είναι το NetTV Plus;

    H NetTV Plus είναι μια κορυφαία τηλεοπτική πλατφόρμα για χρήστες που ζουν στην Κύπρο και Έλληνες χρήστες που ζουν στο εξωτερικό, δίνοντάς τους πρόσβαση στα καλύτερα κανάλια και βιβλιοθήκη On demand. Παρακολουθήστε κορυφαιο τηλεοπτικο περιεχόμενο στην εφαρμογή EON από οπουδήποτε, φτανει να έχετε ποιοτική σύνδεση στο διαδίκτυο με ελαχιστη ταχύτητα 5Mbps.

  • +
    Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμη η υπηρεσία του NetTV Plus;

    Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία μας από οπουδήποτε στον κόσμο, εκτός από Ελλάδα.

  • +
    Πως μπορώ να πληρώσω;

    Μπορείτε να πληρώσετε απευθείας στην διαδικτυακή μας σελίδα μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, MasterCard)

  • +
    Είναι το πρόγραμμα που προβάλλεται σε ζωντανή αναμετάδοση;

    Ναι. Οτιδήποτε μεταδίδεται από συγκεκριμένο κανάλι την δεδομένη στιγμή το βλέπετε μέσω της υπηρεσίας μας. Επιπλέον μπορείτε να κάνετε αναπαραγωγή περιεχομένου που μεταδόθηκε μέχρι και 7 μέρες νωρίτερα.

  • +
    Μπορώ να κάνω catch up ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα στην Smart TV, τον υπολογιστή ή το κινητό μου;

    Η λειτουργία catch up είναι διαθέσιμη σε όλες τις υποστηριζόμενες συσκευές και μπορείτε να την απολαύσετε σε όλες τις εφαρμογές μας.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

    Η τιμή για 1 μήνα είναι 18,95 ευρώ, η ετήσια συνδρομή (συμπεριλαμβανομένου και του EON smart box) είναι 191 ευρώ και η ειδική προσφορά "pay 3 watch 6" είναι 56,85 ευρώ. Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν 19% ΦΠΑ

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Θα έχω Video on Demand;

    Ναι, μπορείτε να ανακαλύψετε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο και να βρείτε αυτό που σας αρέσει, με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, σε μια πλούσια On Demand βιβλιοθήκη, η οποία εμπλουτίζεται συνεχως.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Ποιά αθλητικά γεγονότα περιλαμβάνονται στα κανάλια Novasports;

    Ναι τα κανάλια Novacinema & Novasports περιλαμβάνονται στο μπουκέτο. Μπορείτε να δείτε την συγκεντρωτική λίστα των καναλιων εδώ:




  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Ποιά αθλητικά γεγονότα περιλαμβάνονται στα κανάλια Novasports;

    Tα κανάλια Novasports μεταδίδουν αθλητικά γεγονότα για τα οποία έχουμε τα δικαιώματα για την Κυπριακή επικράτεια.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Περιλαμβανεται και το Κυπριακό Ποδόσφαιρο:

    Όχι το Κυπριακό Ποδόσφαιρο δεν περιλαμβάνεται στο μπουκέτο μας.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Περιλαμβαάνονται τα Κυπριακά Κανάλια;

    Οχι τα Κυπριακά κανάλια δεν περιλαμβάνονται στο μπουκέτο μας.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Έχετε καταστήματα στη Κύπρο;

    Όχι δεν έχουμε καταστήματα στη Κύπρο.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Πώς θα παραλάβω το EON Smart Box;

    To ΕΟΝ Smart Box θα σας σταλεί στο κοντινότερο σε εσάς σημείο ,ACS ,εντός 2 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής της αιτησης σας. Θα ενημερωθείτε για να το παραλάβετε. Η εγκατάσταση του είναι πολύ απλή. Εαν εχετε οποιεσδήποτε δυσκολίες μπορείτε να μας γράψετε στο email:[email protected]

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Μπορώ να εχω Multiview μεσα στο σπίτι μου; Δηλαδη να βλέπω δύο διαφορετικά προγράμματα σε δύο διαφορετικές τηλοράσεις;

    Eάν έχετε 2 SMART τηλεοράσεις (και συνεπώς χρησιμοποιείτε το EON app) στην μία Smart Και στην άλλη το EON Smart Box τότε ΝΑΙ μπορείτε να βλέπετε δύο διαφορετικά προγράμματα ταυτόχρονα. Εαν οι τηλεοράσεις δεν είναι SMART τότε χρειάζεστε 2 EON Smart Box, ένα για καθε τηλεόραση. Μπορειτε να προμηθευτείτε 2ο EON SMART BOX για την ίδια συνδρομη, στην ιδική τιμή των €60 (απο €120)

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Πώς θα μπορώ να ανταλλάξω το EON Smart Box εαν είναι ελαττωματικό;

    Εαν πιστεύετε οτι το EON Smart Box σας δεν δουλεύει γράψτε μας στο email: [email protected] έτσι ώστε οι συνάδελφοι να διαπιστώσουν το πρόβλημα και να σας σταλει νέο κουτι.

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Πως μπορώ να πάρω ένα νέο τηλεχειριστήριο εαν χρειαστεί;

    " - Ελέγξτε τις μπαταρίες
    - κάντε επανεκκίνηση του EON Smart Box ( κλείστε το για 10 λεπτά και μετά επανεκκινήστε το)
    - Ελέγξτε αν υπάρχουν εμπόδια μεταξύ του κουτιού και του τηλεχειριστηρίου.
    Εάν εξακολουθεί να μην δουλευει γράψτε μας στο email:[email protected] και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο"

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Θα μπορώ να κανω εγγραφή προγράμματος στο EON Smart Box;

    Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυναντότητα για εγγραφές στο EON Smart Box. Υπάρχει όμως η λειτουργία 7 days catch-up η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να πάτε πίσω να και δείτε οτιδήποτε έχετε χάσει ή θέλετε να ξαναδείτε σε όλα τα κανάλια

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Στο On Demand μπορώ να συνεχίσω να βλέπω μια ταινία/σειρά/εκπομπή από εκεί που σταματήσα;

    Ναι,μπορείτε

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Ποιός είναι ο κωδικός για περιεχόμενο με σήμα καταλληλότητας PG-18 ως επίσης και για τα Κανάλια Ενηλικων;

    Ο κωδικός ειναι 1234. Μπορείτε από τις Επιλογές, οποιαδήποτε στγμή, να αλλάξετε τον κωδικό

  • +
    (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ) Μπορω να συνδεσω το EON Smart Box με Wifi;

    Ναι είναι εφικτό. Θα πρεπει να στειλετε εμαιλ στο [email protected] και να ζητατε να συνδεθειτε. Το εμαιλ πρεπει να ειναι στα Αγγλικα με τιτλο: How to connect my box to Wifi. Oι συναδελφοι θα επικοινωνησουν μαι σας το συντομοτερο για τη συνδεση

  • +
    Πόσες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω ταυτόχρονα στην υπηρεσία σας;

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία για να κάνετε ταυτόχρονη θέαση από 2 συσκευές κάθε φορά.

  • +
    Απαιτείται σύνδεση στο ίντερνετ για να δω τηλεοπτικό περιεχόμενο από την υπηρεσία σας;

    Ναι, η σύνδεση στο ίντερνετ (από 5Mbps και πάνω) είναι ο μοναδικός τρόπος για να απολαύσετε την υπηρεσία μας. Το πλεονέκτημα είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την σύνδεση στο ίντερνετ οποιουδήποτε παρόχου και να δείτε τηλεοπτικά προγράμματα μέσω της υπηρεσίας μας.

  • +
    Πως μπορώ να διαχειριστώ τις εγγεγραμμένες συσκευές μου;

    Μπορείτε να εγγράψετε συνολικά μέχρι και έξι συσκευές για την εφαρμογή της ΕΟΝ. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μία από τις εγγεγραμμένες συσκευές, ή απλά να την διαγράψετε, θα το πραγματοποιήσετε από την ιστοσελίδα του My NetTV και συγκεκριμένα στην επιλογή “Διαχείριση Συσκευής”. Μπορείτε να μετονομάσετε όλες σας τις συσκευές για ευκολότερη χρήση.

  • +
    Μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία σε πολλές συσκευές;

    Το κάθε πακέτο, σας δίνει την δυνατότητα να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία μέχρι και σε 6 συσκευές της επιλογής σας.

  • +
    Πως μπορώ να δω ΕΟΝ στις iOS και Android συσκευές;

    Για να δείτε ΕΟΝ στην iOS ή Android συσκευή σας, πρέπει να κατεβάσετε την εφαρμογή από το App Store ή Google Play Store, να επιλέξετε το NetTV Plus και να συνδεθείτε με τα στοιχεία σύνδεσης στο My NetTV λογαριασμό.

  • +
    Υπάρχει δέσμευση συμβολαίου;

    Δεν υπάρχει δέσμευση συμβολαίου.

  • +
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία σε 2 ή 3 τηλεοράσεις που βρίσκονται σε διαφορετική τοποθεσία;

    Οι συσκευές που είναι ενεργοποιημένες στο εκάστοτε πακέτο πρέπει να βρίσκονται εντός του ίδιου σπιτιού

  • +
    Μπορούμε ο φίλος μου και εγώ να αγοράσουμε ένα πακέτο και να βλέπουμε τα κανάλια σε δύο διαφορετικές τηλεοράσεις ο καθένας από το σπίτι του;

    Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό. Όλες οι ενεργοποιημένες συσκευές του εκάστοτε πακέτου πρέπει να βρίσκονται εντός του ίδιου σπιτιού.

  • +
    Είναι η εφαρμογή δωρεάν;

    Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την εφαρμογή από το Play ή App Store, και να εγγραφείτε στην υπηρεσία.

  • +
    Δεν μπορώ να βρω την εφαρμογή της ΕΟΝ στην τηλεόραση μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Αν το μοντέλο σας δεν υποστηρίζει την εφαρμογή της ΕΟΝ ή δεν μπορείτε να την βρείτε στο κατάστημα εφαρμογών της συσκευής σας, επικοινωνήστε με την τεχνική μας υποστήριξη μέσω του [email protected]

  • +
    ΠΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΟΔΟ

    Μπειτε στο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο https://my.nettvplus.gr/signin. Καντε Login με το εμαιλ και το password που χρησιμοποιησατε οταν κανατε εγγραφη στον λογαριασμό σας. Μετα που θα κάνετε Login , επιλεξτε απο τα Banners τη συνδρομή που σας ταιριαζει καλυτερα και προχωρηστε στην αγορα